English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

11.1.10

Λέξεις και φράσεις από τραγούδια του Μιχάλη μας....



*και οταν καιει το μετωπο σου,εγω θα σε φιλω..και θα σου παιρνω τον καημο σου*μετραω τη δυναμη μου*και ποιος αξιζε πες μου*κι ηρθανε τοσοι*εσυ*εισαι μακρυα,οπου και να σαι*μη ρωτας αν ζω*να μαι φαντασμα στη σιωπη*απολαμβανω τη μερα και χαμογελαω*μοναχα ενα..μεθυσμενο για σενα*διπλα σου περνω μια ζωη*ουτε στον ιδιο τον εαυτο μου δε μπορω*σωπαινω εδω*σε χερια ξενα*δεν εχει χτυπο η καρδια*που ολο σε χανω*μες στη φλογα αυτη που τρεμει*δε μοιραζεται στα δυο η καρδια*σταματα τη βροχη*φοβαμαι*αλλη μια νυχτα*προσπαθω να κρατηθω*γι αυτο καλυτερα που φευγεις*χρονια προσπαθω*και ας πνιγω για το καλο σου*παλι θα ενωθω*θανατος η φωνη σου*ειν επικινδυνα εδω*οσα δε μπορω να φωναξω*να γελας*πες μου οσα θες παραμυθια*κανει παρτυ το χθες και με πονα*θα θελα αερας να γινεις*σ' εψαξα σ' εχασα*να μεινεις εδω*δωσε μου κατι,τωρα που πεφτω να σωθω*μαγικο*μια τολμαω να πεθανω,μια σκοτωνω εγω*στην αγαπη μεινε*πιο πολυ απ οσο φανταζεσαι*σαγαπαω*δε ζω για κανενα*ξερεις να ξεφευγεις απ το θεμα*ισως εχεις δικιο*τα δυσκολα δεν περασαν,αλλα..*πως χανω τον ελεγχο*οποιος τολμα να αγαπαει αληθινα,θα ναι ηρωας παντα βαθυα*μα εκεινος που αγαπας σου εφυγε νωρις*παρτα ολα,ΟΛΑ δικα σου*να γυρισεις πισω*μην αργεις*ουτε και να λυπηθω*δινεις δεν δινεσαι*γιναμε καρδια μου ιδιοι*οι τιτλοι του τελους*ολα χαθηκαν κι ολα ειναι εδω*



Μερικές λέξεις και φράσεις που όταν τις ακούμε στα τραγούδια του μας θυμίζουνε πολλά...
Τον νιώθουμε μέσα από τα τραγούδια του...
Είναι σαν να είναι κάποιος εδώ και να μας μιλάει, να μας κρατάει συντροφιά...

Αυτός είναι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης. Ο δικός μας Μιχάλης!

5 σχόλια:

Axxxxxxxxxxxx teleiooooooooooooooo!!!!Pragmatika yperoxo!!!!!:D:D:D:D:D

Μας έχουν σημαδέψει όλους μας οι φράσεις αυτές...Είτε λίγο είτε πολύ....!!!

ontwwwws!!!!! einai teleiaaaaaa!!! :D:D:D:D <3<3<3<3<3<3

I Love Michaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

euxarictw gia ti dimocieuci paidiaaa!!!einai poLu cimadikec gia mena..eidika ekeini ti ctigmi pou *takcideva* <3

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!