English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

1.9.10

...θα σαι για πάντοτε το καλοκαίρι μου...

Καλό μήνα και... καλό φθινόπωρο σε όλους! ! !

Απομένουν 3 συναυλίες για να τελειώσει ένα υπέροχο καλοκαίρι για όλους μας. Μπορεί η καλοκαιρινή περιοδεία του Μιχάλη Χατζηγιάννη να μην ήταν όπως τις περασμένες χρονιές, αλλά πιστεύουμε πως αυτό το καλοκαίρι ήταν Το καλοκαίρι μας! Μπορεί να υπήρχαν κάποιες αναβολές στις συναυλίες, αλλά όλα πήγαν μια χαρά. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, φωνάξαμε και αισθανθήκαμε όλοι ένα αυτό το καλοκαίρι. Το τραγούδι του φετινού καλοκαιριού μπορεί για πολλούς από εμάς να είναι "Το καλοκαίρι μου" που μας έκανε να ξεφαντώνουμε αλλά και να μας αλλάζει την διάθεση προς το καλύτερο!

Ακόμα ένα καλοκαίρι με πολύ όμορφες στιγμές, φτάνει στο τέλος του. Μπορεί ακόμα να μην ξέρουμε τα σχέδια του αγαπημένου μας καλλιτέχνη για τον φετινό χειμώνα, αλλά είμαστε σίγουροι, πως θα περιμένουμε το επόμενο καλοκαίρι για να απολαύσουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη σε μία ακόμα υπέροχη συναυλία του.



Οι 3 επόμενοι και τελευταίοι σταθμοί του καλοκαιριού είναι :

04/9/2010: Ρόδος - Club Paradiso

07/9/2010: Θεσσαλονίκη - Θέατρο Γης

11/9/2010: Αθήνα - Θέατρο Λυκαβηττού

ώρα έναρξης: 21.30
τιμή εισιτηρίου: 20€


Μπορούμε όμως να θυμηθούμε κάποιες καλοκαιρινές στιγμές μέχρι να ζήσουμε τις επόμενες:











Ποιες είναι όμως οι εντυπώσεις σας από το φετινό καλοκαίρι;
Περιμένουμε τα σχόλιά σας!


Επιμέλεια άρθρου: Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη

5 σχόλια:

Kai mono pou eidame michali to kalokairi mas htane uperoxo!!!!!!!!!!!! Michali s'agapawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Simfwnw me thn maria!!!!!! :D eidame mx... perasame fantastika kai to agaphmeno mas tragoudi htan TO KALOKAIRI MOY!!!!!!!!!!!! Mixali se latreuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

To καλύτερό μου καλοκαίρι!!!!!!! River Party 2010!
To μυστικό το πήρε το ποτάμι!!!!!!!!!!!!!!!!
Κι αν είσαι θάλασσα εγώ σ'αγκάλιασα και αν είσαι άνεμος εγώ σε κράτησα και άμα το αύριο είναι στο χέρι μου, θα σαι για πάντοτε το καλοκαίρι μου!!!!! :) :) :) Μιχάλης Χατζηγιάννης - Καλοκαίρι 2010! Απλά μοναδικός...!!!!



Α!!!!! και το τελευταίο video είναι όλα τα €!!!!

Oι εντυπώσεις μας από το φετινό καλοκαίρι: Σαν έκ8εση μου φαίνεται όλο αυτό!

Ένα έχω να πω: super!

Έγινα 18, απολαμβάνω την ζωή μου, περνάω καλά, πάω Μιχάλη και δεν θέλω τίποτα άλλο! Όλοι μου λένε τώρα που έγινες 18 θα σταματήσεις να είσαι τόσο φανατική με τον Μιχάλη; Εγώ απαντάω σε όλους το ίδιο πράγμα: Ο Μιχάλης είναι αξία. Όσο και να μεγαλώνω, ό,τι και να κάνω στην ζωή μου τον Μιχαλούκο και τις συναυλίες του δεν τις αλλάζω με τίποτα στον κόσμο!!!!!!!!

Πάντα θα Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη!!!!

Καλό φθινόπωρο - και καλό χειμώνα σε όλους! , σχεδόν! :Ρ

αυτο το καλοκαιρι ηταν ακομα καλυτερο απο το περσινο!!!! ο Μιχαλης ηταν,ειναι και θα ειναι το καλοκαιρι μου!! τον λατρευω και παντα με κανει να νιωθω υπεροχα!! Μπορει να μην πηγα σε πολλες συναυλιες φετος αλλα η δευτερη και η τελευταια για φετος θα κλεισει ενα τελειο καλοκαιρι γεματο Μιχαλη!!!!!Τα εδωσε ολα οπως καθε χρονο και μας χαρισε ομορφες στιγμες!Με τις μπαλαντες του μελαγχολησαμε γλυκα ομως,με τα χορευτικα κομματια του ξεφαντωσαμε και χορεψαμε! <3
ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!