English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

27.9.10

Interview with a loux star: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Με μεγάλη επιτυχία έληξε ο διαγωνισμός της Λουξ «INTERVIEW WITH A LOUX STAR». Η Λουξ θέλει να ευχαριστήσει θερμά όλους εσάς που συμμετείχατε στο διαγωνισμό, στέλνοντάς μας τις ερωτήσεις σας.
Οι ερωτήσεις που επελέγησαν παρατίθενται παρακάτω απαντημένες από τον Μιχάλη, σε μια συνέντευξη που μπορείτε να απολαύσετε ολόκληρη!


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


1. Απ’ όσο ξέρω έχεις καλή σχέση με την τεχνολογία. Ασχολείσαι καθόλου με τα fun club; Ή βλέπεις σχόλια σε blogs ή σε βιντεάκια; Και αν ναι ποια σχόλια σε επηρεάζουν περισσότερο, τα θετικά ή τα αρνητικά;
Με τα παιδιά του fun club φυσικά έχουμε καλή επαφή και μάλιστα πρέπει να πω ότι κάνουν καταπληκτική δουλειά! Τώρα, σχόλια και blogs βλέπω κάποια, μου στέλνουν και τα παιδιά του fun club κάποια ακόμη αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα παρακολουθώ όλα. Όσο για τα σχόλια δεν είναι σίγουρο κάθε φορά τι μπορεί να με επηρεάσει. Εξαρτάται από τη φύση του σχολίου.

2. Υπήρξαν στιγμές που ένιωσες ότι το κόστος της επιτυχίας είναι μεγαλύτερο από τη χαρά της;
Σίγουρα υπήρξαν τέτοιες στιγμές, αλλά ευτυχώς ήταν λίγες.

3. Ξέροντας όλοι μας την αγάπη σου για το ποδόσφαιρο, υπήρχε όταν βρισκόσουν σε νεαρή ηλικία κάποιο δίλημμα ανάμεσα στο ποδόσφαιρο και στο τραγούδι; Και σε ποιον μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο ονειρευόσουν να αγωνιστείς;
Η αλήθεια είναι ότι το ποδόσφαιρο ήταν μία από τις μεγάλες μου αγάπες όταν ήμουν μικρός. Κάποια στιγμή μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ ότι θα μπορούσα να το ακολουθήσω και επαγγελματικά, αλλά η αγάπη μου για τη μουσική και το τραγούδι αποδείχθηκε μεγαλύτερη. Επειδή μέχρι και σήμερα όμως μου αρέσει να παρακολουθώ ποδόσφαιρο όπως και όλα σχεδόν τα αθλήματα, από τις αγαπημένες μου ευρωπαϊκές ομάδες είναι η Barcelona.

4. Αν έκανες ένα «Κολάζ» με τη ζωή σου, τι εικόνες θα περιείχε;
Εικόνες από την παιδική μου ηλικία, με τους γονείς μου και το σπίτι μας στην Κύπρο, από εκείνα τα υπέροχα καλοκαίρια με φίλους, τη συνεργασία μου με το Γιώργο Χατζηνάσιο, τον πρώτο μου δίσκο, τη συμμετοχή μου στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2004, την τελετή διεύρυνσης της Ευρώπης στη Βαρσοβία όπου τραγούδησα για την Κύπρο, καλοκαιρινές περιοδείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τη μεγάλη συναυλία στο ΟΑΚΑ τον Φεβρουάριο του 2009, την υπογραφή του συμβολαίου με τη Universal Γερμανίας και πολλά ακόμη.

5. Σε ποια ταινία παλιά ή πρόσφατη, ξένη ή ελληνική, θα ήθελες να είχες συνθέσει ή ερμηνεύσει το soundtrack της;
Στο Νονό του Φράνσις Φορντ Κόπολα!

6. Ποια ήταν η τελευταία φορά που συνέβη κάτι και σε έκανε να ντραπείς μπροστά σε πολύ κόσμο;
Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι συγκεκριμένο. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ στις δημόσιες εμφανίσεις μου να μην αφήνω τα πράγματα τόσο πολύ στην τύχη ώστε να υπάρχει κίνδυνος να συμβεί κάτι που θα με φέρει σε δύσκολη θέση.

7. Υπάρχει κάτι που έκανες παλιά που τώρα δεν μπορείς λόγω χρόνου και αναγνωρισιμότητας;
Δυστυχώς δεν έχω όσο χρόνο θα ήθελα να διαθέσω για τον εαυτό μου. Θα ήθελα να μπορώ να βλέπω την οικογένειά μου και τους φίλους μου συχνότερα και να περνώ περισσότερο χρόνο μαζί τους.

8. Εάν σου δινόταν η ευκαιρία να διδάξεις κιθάρα και πιάνο σε άτομα που ενδιαφέρονται ή να ανοίξεις μια σχολή για μουσική θα την άρπαζες αυτή την ευκαιρία;
Όχι γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί ικανοί άνθρωποι που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σε αυτό ακριβώς, στο να διδάσκουν μουσική και κάνουν εξαιρετική δουλειά. Εγώ δεν έχω εκπαιδευτεί να μεταδίδω τη γνώση, είναι διαφορετική η φύση της δουλειάς μου. Πιστεύω ότι δεν θα ήμουν τόσο καλός άλλωστε.

9. Θα τραγουδούσες ποτέ σε Τούρκικο έδαφος ύστερα απ’ όλα που έχουν συμβεί σε Κύπρο και Ελλάδα εξαιτίας των Τούρκων;
Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο γιατί προέρχομαι από οικογένεια που έχει πληγεί άμεσα από αυτή την κατάσταση, όπως και οι περισσότεροι Ελληνοκύπριοι. Θα εξέταζα όμως την περίπτωση μίας συναυλίας σε τούρκικο έδαφος από τη στιγμή που θα αφορούσε την Κύπρο ή την Ελλάδα.

10. Ποιοι είναι οι ενδοιασμοί και οι φόβοι, αλλά και οι φιλοδοξίες ενός καλλιτέχνη για ένα μεγάλο βήμα σαν το δικό σας στις μουσικές σκηνές του εξωτερικού;
Όταν παρουσιάζεται σε έναν καλλιτέχνη μία τόσο μεγάλη ευκαιρία θα πρέπει να αποβάλει τους φόβους και τους ενδοιασμούς του και να δουλέψει όσο πιο σκληρά μπορεί για να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Από την άλλη, όμως, πρέπει να γνωρίζει ότι εφόσον δεν ζει εκεί τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα. Έτσι, το μεγάλο βήμα που αναφέρετε πρέπει να είναι πολλά και μικρά βήματα.


πηγή δημοσίευσης: loux.gr

1 σχόλια:

Ρε Μιχάλη όλα καλα... Θα διαφωνήσω μαζί σου, στο σημείο της συναυλίας στην Τουρκία. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.....!!!!!!!!!!!! Αν θα αφορούσε την Κύπρο και την Ελλάδα να γινόταν σε ένα από τα 2 μέρη!!!! Όχι εκεί που μας κρατούσαν 300 χρόνια... Την ιστορία δεν την ξεχνάμε για το χρήμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!