English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

18.10.11

Ν.Μουρατίδης: "Ο Χατζηγιάννης ξεπουλάει το ταλέντο του"


Ο Νίκος Μουρατίδης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και μεταξύ άλλων κλήθηκε να πει την γνώμη του για αρκετούς τραγουδιστές... Για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη είπε πως του άρεσε στην αρχή, αλλά του τα χάλασε στην πορεία... Χαρακτηριστικά είπε:

"Ο Μιχάλης μου τα χάλασε. Εγώ τον πρότεινα στην Χαρούλα Αλεξίου. Εξαρχής μου άρεσε, ήταν το καλόγουστο ποπ. Μετά βρήκα ότι επαναλαμβάνεται, ότι ξεπουλάει το ταλέντο του δεξιά και αριστερά!Ακούς κάτι τραγούδια του και δεν ξέρεις αν μιλάει για γκόμενα ή για εταιρεία κινητής τηλεφωνίας! Πόσους μουσικούς έχεις ακούσει να δίνουν το ρεπερτόριό τους να γίνει πατσαβούρα για χάρη του σπόνσορα; Το τραγούδι είναι ένα μικρό έργο τέχνης που οφείλεις να το προφυλάξεις για να το κάνεις διαχρονικό. Δεν μπορώ να ξεφτιλίζεται! Επειδή μου άρεσε ο Χατζηγιάννης εξαρχής, έχω απαιτήσεις".... Tι και αν η Ελένη προσπαθούσε να τους αλλάξει την άποψη, εκείνος ήταν κατηγορηματικός και τίποτα δεν του άλλαζε γνώμη....
Όταν ρωτήθηκε για την Δέσποινα Βανδή , δήλωσε πως ήταν εκείνος που την έκανε πρωταγωνίστρια , αλλά πιστεύει πως τα τελευταία χρόνια έχει κάνει πολλά λάθη...
Επίσης σχολίασε κάποια από τα σχήματα του χειμώνα, που ή έχουν ήδη ανακοινωθεί ή υπάρχουν σαν πληροφορία ακόμα και εξέφρασε την άποψη του...
Ο ίδιος είναι αρνητικός στην ιδέα να δει την Έλενα Παπαρίζου στην κριτική επιτροπή του Dancing on ice και μάλιστα της το έχει πει....





Πηγή: News-piper.blogspot.com