English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

4.2.12

Η Ζέτα Μακρυπούλια μιλάει για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και για το αν είναι έτοιμη να κάνει ένα παιδί.

«Είμαι σε μια φάση που συνειδητοποιώ τι συμβαίνει σε μένα, υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες και δεν είμαι αρνητική στο να κάνω ένα παιδί» είπε χαρακτηριστικά η Ζέτα Μακρυπούλια.

Και συνέχισε: «Ένας γονιός πρέπει πρώτα να πατήσει καλά στα πόδια του και μετά να κάνει παιδί. Παιδί σημαίνει ευθύνη».

Όσο για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη είπε στο περιοδικό Life & Style: «Νομίζω ότι ο Μιχάλης ως προσωπικότητα τα εμπεριέχει όλα: Από τον τυφώνα μέχρι τη νηνεμία. Αυτό με γοητεύει και θεωρώ πως αν τον έχουν ως στοιχείο δύο άνθρωποι, κρατιούνται σε ένα επίπεδο η σχέση, τα συναισθήματα και το πάθος».

«Δεν υπάρχει κάποια άρνηση, αλλά ούτε κάποιο σχέδιο» δήλωσε σχετικά με το γάμο και πρόσθεσε: «Πολλοί μιλούν για το γάμο μου από τότε που ήμουν 22 ετών. Κατανοώ όλους εκείνους που σαν "γονείς" μου θέλουν να παντρευτώ. Τους ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να νιώθω από αυτούς και την ίδια αγάπη που έχουν οι γονείς μου για μένα. Κι αυτήν δεν τη νιώθω πάντα».

αναδημοσίευση από: gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!