English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

7.5.12

«Δεν θα παντρευτώ φέτος τη Ζέτα Μακρυπούλια»

Δεν θα είναι φέτος η χρονιά που ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Ζέτα Μακρυπούλια θα ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας.

Ο τραγουδιστής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Metro Weekend απάντησε στο ερώτημα που πολλοί θέτουν για τον ενδεχόμενο γάμου του με την παρουσιάστρια. Πόσο σύντομα θα τον δούμε γαμπρό; «Μπα λέω να το καθυστερήσω λίγο...Τουλάχιστον όχι μέσα στο 2012.Ακόμα μικρός είμαι» τόνισε ο ίδιος. Όσο για το γεγονός πως σχεδόν ποτέ δεν απασχόλησε τον τύπο με εξωκαλλιτεχνικά δημοσιεύματα, εκτός από τη σχέση του με τη Μακρυπούλια, είπε: «Αυτό δεν έγινε με τη δική μου πρωτοβουλία, ούτε εμφανίζομαι σε εκπομπές με κουτσομπολιά και άλλα. Τώρα αν με αναφέρουν με δική τους πρωτοβουλία και χωρίς να έχω κάνει κάτι για αυτό. Ένα πράγμα, όμως, που είχα από την αρχή στην πορεία μου και ελπίζω να κρατήσω ως το τέλος είναι ότι , όσο και αν βάλλομαι ή αν δεχτώ επιθέσεις , και είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις , γιατί δεν προκαλώ και τα μέσα γενικά μου έχουν φερθεί πολύ καλά, δεν μιλάω και δεν απαντάω ονομαστικά για κανέναν».

Aναδημοσίευση από: gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!