English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

3.10.12

Xρήστος Νικολόπουλος: "Ο Χατζηγιάννης είναι ο σημερινός ........ "

Ο Χρήστος Νικολόπουλος, που πρωταγωνίστησε και πρωταγωνιστεί ως σύνθετης και ως δεξιοτέχνης του μπουζουκιού όλες αυτές τις δεκαετίες, έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «Espresso της Κυριακής» και μίλησε για το βιβλίο που ετοιμάζει, αλλά και ποιού καλλιτέχνες έχει ξεχωρίσει μέσα στα χρόνια. «Είναι αλήθεια, έχω ζήσει τις χρυσές εποχές του ελληνικού τραγουδιού. Έχω περάσει από πολλά στάδια στη ζωή μου. Έχω θητεύσει δίπλα σε μεγάλους δασκάλους. Έχω δώσει πολλά στο λαϊκό τραγούδι. Έχω πάρει χαρές και πίκρες. Θεωρώ πως τώρα που το μυαλό μου είναι ακόμη καθαρό, πρέπει να καταγράψω όλα τα γεγονότα της ζωής μου. Είμαι υπέρ των βιογραφιών όσο ζουν οι άνθρωποι που ξεχωρίζουν. Έχω να πω πάρα πολλά, θα τα πω όλα. Μάλιστα, θα υπάρχει και ξεχωριστό κεφάλαιο, στο οποίο θα αναφέρομαι στην ιστορία που είχα με γνωστό τραγουδιστή. Θα μάθουν όλοι και ποιοι ήταν από πίσω».

Για το σημερινό λαϊκό τραγούδι, λέει «Το σήμερα δεν μοιάζει καθόλου με τις εποχές που ζήσαμε εμείς. Ίσως να υπάρχουν κάποια καλά τραγούδια, ελάχιστα όμως διαπρέπουν. Χάνονται μέσα στη θάλασσα των μέσων μετάδοσης. Ενα τραγούδι που το θεωρώ το καλύτερο της δεκαετίας και μεγάλη επιτυχία, είναι η «Πριγκιπέσσα» του Σωκράτη Μάλαμα».

Όταν ερωτήθηκε σε ποιους μεγάλους λαϊκούς τραγουδιστές του παρελθόντος υποκλίνεστε και ποιους σύγχρονους θεωρεί άξιους συνεχιστές των πρωταγωνιστών εκείνης της χρυσής εποχής, είπε: «Πράγματι, αξίζει να υποκλιθεί κανείς σε τραγουδιστές όπως ο Μπιθικώτσης, η Μοσχολιού, ο Καζαντζίδης, η Γκρέυ, η Πόλυ Πάνου, ο Αγγελόπουλος, ο ιδιαίτερος Στράτος Διονυσίου και βεβαίως ο μοναδικός Πάνος Γαβαλάς. Υπήρξαν σαφώς και οι νεότεροι, όπως η Αλεξίου, η Γαλάνη, ο Νταλάρας, ο Μητσιάς, ο Λιδάκης, η Αρβανιτάκη, ο Μητροπάνος και ασφαλώς ο μεγάλος Τερζής. Ολοι τους έγραψαν τη δική τους ιστορία. Τα τραγούδια μας αναδεικνύονται με τέτοιους τραγουδιστές και αξίζει να υποκλινόμαστε».

Ενώ όταν ερωτήθηκε για τους καλλιτέχνες της νέας γενιάς που μπορεί να κάνουη μεγάλη καριέρα, ο μουσικοσυνθέτης απάντησε: «Εχει αλλάξει το τραγούδι και οφείλουμε να το σεβαστούμε αυτό. Σήμερα π.χ. στη θέση της Μοσχολιού είναι η Ελεωνόρα Ζουγανέλη και η Νατάσα Μποφίλιου και από το «άλλο στρατόπεδο», η Νατάσα Θεοδωρίδου. Αντίστοιχα, υπάρχουν και άνδρες τραγουδιστές και τραγουδοποιοί που διαπρέπουν σήμερα. Π.χ. ο Σωκράτης Μάλαμας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο σημερινός Σαββόπουλος, ο Πλιάτσικας ο σημερινός Τουρνάς, ο Χατζηγιάννης ο σημερινός Πάριος, ο Πλούταρχος ο σημερινός Βοσκόπουλος κ.λπ. Όμως, τα παλιά λαϊκά διαχρονικά τραγούδια θα ακούγονται πάντα».


Πηγή: Πρώτο Θέμα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!