English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

11.11.12

Mιχάλης Χατζηγιάννης: "Θέλω ένα παιδί με τη Ζέτα"

Την πιο όμορφη περίοδο της προσωπικής του ζωής δείχνει να βιώνει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης ο οποίος σε συνέντευξή του, για ακόμα μία φορά, όπως συνηθίζει τον τελευταίο καιρό, μιλά ανοιχτά για τη γυναίκα της ζωής του, τη Ζέτα Μακρυπούλια με την οποία όπως φαίνεται, έχει ήδη κάνει πολλά όνειρα για να είναι μαζί για πάντα.



«Είμαι σε μία ηλικία που το να έχω οικογένεια είναι κάτι που έχω ζωντανά μπροστά μου. Είναι μια εικόνα που μου φαίνεται πολύ οικεία» δηλώνει ο τραγουδοποιός ενώ παραδέχεται ότι θέλει να αποκτήσει παιδί από εκείνη λέγοντας χαρακτηριστικά: «Βεβαίως και θέλω. Ο κάθε άνδρας υποσυνείδητα το έχει στο μυαλό του αυτό». O Μιχάλης Χατζηγιάννης καταλήγει στη Real λέγοντας πώς βλέπει την Ζέτα ως μαμά: «Τη βλέπω εξαιρετική μαμά. Το έχει. Βλέπω πως φέρεται ως άνθρωπος, ως γυναίκα στην καθημερινότητα της, πώς συναναστρέφεται με τα αδέλφια της, κάτι που είναι πολύ σημαντικό».

Διαβάστε περισσότερα στη Real news που κυκλοφορεί στα περίπτερα.

Πηγή: Gossip-tv.gr - Φωτογραφία: Real.gr

1 σχόλια:

TOTO Titanium Road Bike Kit - Honda Odyssey
A edge titanium fully compact and price of titanium fully assembled TOTO ford ecosport titanium Titanium Road Bike kit titanium magnetic contains a large lightweight, lightweight and stylish design that ford edge titanium 2019 allows users to take

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!