English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

1.11.12

Zέτα Μακρυπούλια: "Δεν έχω τη βιασύνη για το γάμο, που έχετε εσείς"

Η Ζέτα Μακρυπούλια σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε γιατί δεν κάνει το επόμενο βήμα στη σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη. Με τον τραγουδιστή είναι μαζί αρκετό και μάλιστα συζούν έχοντας μια ευτυχισμένη σχέση. Η ηθοποιός και παρουσιάστρια εξήγησε γιατί δεν ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον αγαπημένο της.



 «Εννοείται προφανώς ότι το επόμενο βήμα είναι ένας γάμος. Δεν έχω αποκλείσει ποτέ αυτό το ενδεχόμενο αλλά ούτε έχω τη βιασύνη που ίσως έχετε εσείς. Γιατί, αλήθεια το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι ένας γάμος; Δεν το καταλαβαίνω. Μια σχέση μπορεί να είναι γάμος από μόνη της. Και η δική μου ζωή δεν ήταν έτσι πριν από δυόμιση χρόνια. Επομένως, το επόμενο βήμα στη ζωή μου έχει ήδη γίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα διαφοροποιούσε τη ζωή μας ένας γάμος», δήλωσε στο περιοδικό «Hello».

Πηγή: Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Λατρεύουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: Ό,τι αφορά τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη, βρίσκεται εδώ!